מתיחת פנים ללא ניתוח- כל השיטות, ההליכים ומה שרצית לדעת

מתיחת פנים ללא ניתוח – כל השיטות, ההליכים ומה שרצית לדעת

הרבה דברים משפיעים על הפנים שלנו לאורך החיים. עשן המכוניות ועשן הסיגריות, קרינת השמש ואפילו התזונה שלנו. שרירי הפנים עשויים להיחלש, העור עשוי להפוך למדולדל ושומן תת עורי תורם גם הוא את תרומתו. אם נדמה היה לכן ואולי אף לכם שכדי להצעיר את הפנים מוכרחים ניתוח, זה בהחלט ממש לא מדויק. יש כמה מכמה שיטות ובהחלט אפשר להשיג מתיחת פנים ללא ניתוח. על כמה מהשיטות המובילות, ההליכים ועוד דברים חשובים, כל מה שיעשה טוב לפנים שלכם ושלכן.

בלי תפרים, עם חוטים

השיטה הראשונה שנציג לצורך מתיחת פנים ללא ניתוח עושה שימוש בחוטים. נבהיר מיד כי אין אלה חוטים המהווים תפרים ולא נעשה שימוש בחיתוכים כפי שנעשה בזמן ניתוח. יש כמה סוגים של חוטים שבעזרתם ניתן לבצע מתיחה ולמעשה הרמה של הפנים. בין החוטים נזכיר את אלה שבנויים בצורה של קרסים וכן את החוטים הנמסים. החוטים הנמסים מקנים אפקט של הרמה והם מעודדים בניה של רקמות (כדוגמת קולגן או אלסטין). הרקמות הללו עוזרות למתיחה גם לאחר התמוססות החוט. חוטים עמידים יוצרים אפקט חזק יותר של מתיחה, בזכות מבנה דמוי קרסים זעירים. יש לציין שניתן בעזרת חוטים לבצע מתיחה באזורים שונים של הפנים, לרבות הצוואר, הגבות ועוד. את תהליך מבצעים אך ללא צורך בהרדמה, בפרק זמן של בין חצי שעה לשעה. אלחוש מקומי מספיק ולא דרושה תקופה ממושכת להחלמה. אין שטפי דם או נפיחות.

חומרי מילוי לריענון הפנים

כאשר מראה הפנים נעשה מבוגר, ניתן לעשות שימוש בהזרקות שונות. ההזרקות ההלו לא נועדו אך ורק לטשטוש קמטים (למרות שזה בהחלט אפשרי). בעזרת חומרי מילוי ניתן להעלים שקעים, להוסיף נפח וליצור מראה רענן הרבה יותר. כמו החוטים הנמסים, אפקט השיטה הזאת זמני אולם ניתן לחזור על הפעולה. אין צורך בהרדמה, אין צורך בתקופת החלמה. חשוב לציין כי חומרי מילוי מהדור החדש מאפשרים אפקט טבעי ומשופר מאוד. חומרי מילוי מסוימים שמציעים אפקט לזמן רב משיגים תוצאות שעשויות להיות פחות טבעיות. סיליקון, למשל, עלול להביא למראה מאוד "מטופל". שימוש בחומרים כגון קולגן או חומצה היאלורונית לא יוצרים תגובה אלרגית ולא יוצאים אי נוחות. הגוף מזהה את החומרים הללו כטבעיים וכאשר הם נספגים, ניתן לחזור על הפעולה לפי הצורך.

מיצוק העור בטכנולוגיית הלייזר

טכנולוגיית הלייזר הביא אפשרות לא רק להסרת השיער המיותר. ישנם מכשירי לייזר אשר נועדו בדיוק להחליף את ניתוחי הפנים. בעזרת שימוש בלייזר ממוקד ניתן להשיג אפקט משולב. אפקט של הרמה ומתיחה, חידוש העור ואפילו העלמת צלקות, ללא יצירת חתך קל שבקלים. ניתן ממש "לגהץ" את הקמטים ולהפוך את הפנים לחלקות יותר בתוך זמן טיפול קצר. את מכשירי הלייזר היקרים יותר ניתן למצוא פחות בקליניקות של קוסמטיקאיות אלא יותר בקליניקות של מנתחים פלסטיים. היתרון שבפניה למרפאה של מנתח פלסטי ראוי לציון. הרופא שיודע לבצע גם טיפולי לייזר וגם ניתוחים להרמת פנים יוכל לומר באובייקטיביות מתי מספיק הטיפול בלייזר ומתי הגיע הזמן לפתרון דרסטי יותר, בניתוח. אגב, מכשירי לייזר רפואיים יכולים להשלים את האפקט על ידי פילינג עמוק.

אולי יעניין אותך גם 

מיצוק עור הפנים בלייזר

כתיבת תגובה