ניתוחים לעיצוב הגוף

הגוף שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו. הוא זה שמשפיע על ההרגשה הכללית שלנו, על האופן שבו אנחנו תופסים את עצמנו ועל האופן שבו אנחנו חושבים שאחרים תופסים אותנו. קרי: אנשים שאינם מרוצים מצורת הגוף שלהם עלולים לסבול מדימוי עצמי מאוד נמוך, ובמקרים קיצוניים גם להיכנס לדיכאון קשה. על מנת למנוע מצבים כאלה אפשר היום, בזכות העידן המודרני בו אנו חיים והטכנולוגיה המתקדמת שבה ניתן להשתמש, לבצע מגוון ניתוחים פלסטיים לעיצוב הגוף, וכך כמעט כל אחד יכול לשפר בצורה משמעותית את מראה הגוף ולשפר מאוד את דימויו העצמי.

אילו ניתוחים לעיצוב הגוף קיימים?

היום, תחת התחום שנקרא רפואה אסתטית, ניתן למצוא הרבה מאוד ניתוחים שמטרתם לעצב מחדש את הגוף ולהקנות לו מראה חטוב יותר, מהודק יותר ולדעת חלק מהאנשים – גם יפה יותר. רשימת הניתוחים היא ארוכה, וקצרה היריעה לפרט את כולם, אולם נביא לכם כאן רשימת ניתוחים פלסטיים לעיצוב הגוף, אלה שהרבה אנשים מבקשים לבצע אותם:

  • מתיחת ירכיים והצרת היקפיהם– הרבה אנשים רוצים ליהנות מרגליים חטובות יותר ומהיקפים צרים יותר. אם בעבר הדבר היה אפשרי רק באמצעות דיאטה חריפה וביצוע התעמלות גופנית, הרי שהיום אפשר לעשות זאת באמצעות ניתוח, שעל תוצאותיו צריך כמובן לשמור בעזרת דיאטה נכונה ופעילות גופנית. במהלך הניתוח מסירים עודפי עור מאזור הירכיים ומהדקים את העור שנשאר. הניתוח מתאים למי שסובל מקפלי עור בחלק הפנימי של הירכיים ומעוניין להיפטר מהם וליהנות מירכיים חטובות יותר.
  • מתיחת זרועות– הרבה מאוד אנשים מכירים את התופעה: העור שמתדלדל מתחת לזרוע, כתוצאה מגנטיקה מסוימת, מהגיל שמרפה את השרירים או מירידה רבה במשקל. מדובר בשרירים שקשה מאוד לחזק באמצעות פעילות גופנית, וצריך לעבוד על זה מאוד קשה כדי להגיע לתוצאות הרצויות. הניתוח, לעומת זאת, מאפשר למי שסובל מהעור המתדלדל הזה ליהנות מצמצום משמעותי של עודפי השומן בזרוע ובסיומו של תהליך – מזרועות מתוחות, חטובות ומעוצבות.
  • מתיחת פלג הגוף התחתון– אצל אנשים רבים השומנים נוטים להצטבר בחלק התחתון של הגוף, היינו בבטן, בירכיים ובישבן. למעשה, גם לאחר שיורדים הרבה מאוד במשקל, הרבה פעמים השומנים נשארים בחלקים אלה וגורם לאנשים לא להיות מרוצים מהתוצאה. במקרה כזה ניתן לבצע ניתוח מתיחת גוף תחתון, אשר במהלכו משלבים בין כמה שיטות טיפול, לרבות הסרה של עודפי עור, הידוק של שרירים מתדלדלים ושאיבת שומן. הניתוח מתאים לאנשים שירדו הרבה מאוד במשקל ורוצים להיפטר מעודפי השומן שנותרו.
  • מילוי קמטים והזרקת שומן– טיפולים שנועדו לעור הפנים, מתוך מטרה לטפל בקמטים ובקמטוטים שנוצרים עם הגיל. הזרקת השומן היא טיפול מועדף על הרבה אנשים, שכן לא מדובר בהזרקה של חומרים סינתטיים אלא בהזרקה של שומנים של המטופל עצמו, כך שברוב המוחלט של המקרים הגוף מגיב היטב לשומנים שנלקחו ממנו, והמטופל לא סובל מאף תופעת לוואי.

לסיכום – העידן המודרני בו אנו חיים היום הוא עידן שבו מושם דגש מאוד חזק על כל מה שקשור למראה בכלל ולעיצוב הגוף בפרט. בזכות הידע הרב שנצבר עד היום והטכנולוגיה המתקדמת שקיימת, ניתן לבצע היום מגוון רחב של ניתוחים פלסטיים לעיצוב הגוף, ולאפשר להרבה מאוד אנשים להיות מרוצים מאיך שהם נראים.

אם גם אתם מעוניינים לעשות ניתוחים לעיצוב הגוף, חשוב מאוד שתעשו אותם אצל רופא המתמחה בתחום ואשר מבצע ניתוחים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובחומרים המאושרים לשימוש. בהצלחה!

כתיבת תגובה