הרמת חזה לפני ואחרי – מה חשוב לדעת ?

חזה מלא ויפה נחשב לסממן נשי יפה, קלאסי. עם הזמן, בשל התבגרות הגוף, בשל הריונות, לידות ואפילו דיאטות, משהו מצורת החזה הנשי הולך לאיבוד. החוזה נעשה יותר מדולדל, מרוקן, "עייף" או שמוט.

ניתוח הרמת חזה נחשב, אם כן, למקובל מאוד. כאשר שרירי החזה כבר אינם יכולים לתמוך בו כבעבר, עבור נשים השוקלות זאת, חשוב לדעת את כל הכרוך בכך. במיוחד, חשוב לדעת מה קורה לפני ומה צפוי אחרי.

הרמת חזה, מהיכן מתחילים ?

הצעד הראשון הינו קבלת ההחלטה. זהו עניין מאוד אישי. אם את מרגישה שאת זקוקה לכך, אם החזה נראה בעיניך שמוט מדי ופחות נשי, זה הזמן להתייעץ. זה הזמן לפנות לרופא מומחה פלסטיקאי, הבקיא בנושא. אם את שואלת מה צפוי להתרחש במפגש עם הרופא, זוהי שאלה טבעית ורלוונטית מאוד. בעין מקצועית, יבצע הרופא מדידות ובחינות. הוא יחווה את דעתו המקצועית לגבי מה ניתן ומה צפוי. מכיוון שכמו כל ניתוח, יש לבדוק את מצבה הרפואי של המטופלת תידרשנה כמה בדיקות. בין היתר, בדיקות דם כמובן, לפעמים גם אק"ג, אולי גם ממוגרפיה. כהכנה שלפני הניתוח, יש להימנע משתיית אלכוהול ומעישון. עדיף שבועיים לפני המועד שנקבע. יש לאכול ולשתות כרגיל בתקופה הזאת, כלומר איך לפצוח בדיאטה. כמו כן, תאריך הניתוח יהיה במועד שאיננו בזמן המחזור החודשי.

הרמת חזה לפני ואחרי –  איך תדעי למה לצפות ?

כל אישה שמתעניינת בנושא זה מבקשת לדעת מוקדם ככל האפשר למה עליה לצפות. למה עליה לצפות מבחינת מבנה החזה וצורתו הצפויה. דרך מקובלת להמחיש זאת הינה להיעזר בתמונות של לפני ואחרי. הרופא נוהג להציג בפני המטופלות מספר תמונות שצולמו, של מטופלות קודמות. ברור כי כל חזה נשי הוא יחיד ומיוחד, אבל מבנה כללי בהחלט ניתן לזהות בתמונות. ניתן להתרשם מאיכות התוצאות ויש דבר חשוב לא פחות. זהו חלק מתיאום הציפיות שבין הרופא לבין המטופלת. כך הרופא יודע מה נראה טוב יותר בעיני המטופלת. כך גם המטופלת לומדת להבין מהי ציפייה הגיונית, למה באמת אפשר לצפות לאחר הניתוח.

איך הניתוח מתנהל ?

חשוב שכל מטופלת תדע מראש מה צפוי להתרחש בזמן הניתוח. יש בכך כדי להרגיע מאוד וכדי להעניק ביטחון ושקט נפשי. הניתוח עצמו אורך כשעתיים עד שלוש והוא נעשה בהרדמה מלאה. על פי מבנה החזה וגודלו, יבצע המנתח חתך אוחד בכל שד ולפעמים גם יותר. לעיתים נדרש אך ורק חיתוך מינימלי סביב לעטרה ואם החזה גדול יותר, עשוי להידרש חיתוך אנכי נוסף. המנתח מסביר כל זאת בהכנות שלפני. כחלק מהטיפול מוכנס שתל, בגודל הרצוי שעליו הוחלט מראש. המטרה היא לשמור על פרופורציה יפה וטבעית, בהתאם למבנה הגוף.

תהליך ההתאוששות הצפוי אחרי ניתוח הרמת חזה

תופעות לוואי וסיבוכים אינם נפוצים, אפשרי דימום ובמקרים נדירים עשוי להופיע זיהום. הרופא אחראי לטיפול במצבים כאלה וניתנות הנחיות למטופלת כיצד צפויה להתקדם ההחלמה. תופעה אפשרית הינה ירידה מסוימת בתחושה באזור הפטמה. מצב זה אפשרי שיהיה זמני או קבוע. כמו כן החזה לא תמיד מתקבל כשהוא סימטרי במאה אחוז. א סימטריה מסוימת עשויה להתקבל. עם תום הניתוח המטופלת נשארת להשגחה, ליום נוסף. כאשר ההתאוששות משביעת רצון, משתחררים הביתה, עם חבישה וחזייה אלסטית. אין צורך להגיע להסרת התפרים, שכן הם נמסים מעצמם. חזרה לשגרה, לאחר כשבוע. חזרה לפעילות גופנית מאומצת, בהתאם להנחיית הרופא.

כתיבת תגובה