לקראת מיני פייס ליפט – מהי מיני מתיחת פנים ולמה לצפות לאחריה?

ההתפתחות המשמעותית של הרפואה האסתטית מקנה לכל מי שרוצה לשפר את מראה הפנים יותר ויותר אפשרויות. בפרט ישנה ההתלבטות בין מתיחת פנים מלאה לבין מיני פייס ליפט – בעמוד זה תמצאו מידע רלוונטי ורחב היקף אודות מתיחות פנים חלקיות, כך שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

היתרונות של מיני מתיחת פנים

מיני פייס ליפט (או מיני מתיחת פנים, או מתיחת פנים חלקית – ישנם שמות שונים לאותו הליך כירורגי) מתאפיינת במספר יתרונות משמעותיים בהשוואה למתיחה המלאה: זהו ניתוח קל יותר, קצר יותר ובעיקר ההחלמה לאחריו מהירה יותר כך שניתן לחזור לשגרה מלאה תוך פרק זמן קצר יותר לעומת זה הנדרש אחרי מתיחה מלאה.

באילו מקרים מומלץ מיני ליפט?

את האופציה של ניתוח מתיחת פנים חלקית על כל יתרונותיה כדאי לנצל בכל מצב שבו ישנו רצון (וצורך) בשינוי, אולם בשינוי צנוע יחסית ולא דרמטי. בהתאם מיני ליפט הוא אופציה רווחת מאוד בגילאי 40-50, כשסימני הגיל רק מתחילים לתת את אותותיהם ונשים רבות מעדיפות להקדים תרופה למכה ולא להמתין להיווצרות מראה מבוגר במיוחד אלא עוברות מיני מתיחה שמשמרת חזות צעירה (וכך גם לא מעט גברים שמודעים לתרומה המשמעותית של אסתטיקה לחייהם).

מיני מתיחה הוא הליך כירורגי מתאים גם לקראת אירוע חשוב, כשבמקרה זה חשוב לתזמן את הניתוח במדויק – מספיק זמן לפני האירוע כדי שתוכלו להגיע אל האירוע כשמלוא השינוי בעקבות הניתוח כבר בא לידי ביטוי. בכל מקרה מומלץ להגיע למנתח פלסטי בעל יושרה וניסיון ולשמוע גם את חוות דעתו לגבי סוג המתיחה האופטימלי עבורך, מלאה או חלקית.

מה כולל מיני פייס ליפט?

מיני פייס ליפט מתרכזת בדרך כלל במחצית התחתונה של הפנים ובמידת הצורך גם בצוואר. כפי שניתן להבין מהשם, מדובר בעיקר על הרמה של רקמות עור שצנחו למיקום חדש שיוצר את המראה הטבעי והמחמיא ביותר האפשרי. ההתמקדות באזורים ספציפיים מאפשרת דיוק מרבי ותוצאות מרשימות, כשבנוסף מוסרות רקמות עור מיותרות. במידת הצורך יבוצעו פעולות שונות בשרירי הפנים וכן יישאב שומן עודף.

הניתוח נמשך בדרך כלל כשעה וחצי עד שעתיים, ומתבצע לרוב בהרדמה מקומית. תופעות הלוואי הנפוצות הן נפיחות, שטפי דם, אדמומיות וכאב מסוים שניתן לפוגג אותו באמצעות תרופות מתאימות. תופעות אלה חולפות מעצמן, כשבסך הכל נדרש כשבוע למנוחה, התאוששות, החלמה וחזרה לשגרה כמעט מלאה (פרט לביצוע פעילות גופנית אינטנסיבית שאליה ניתן לחזור לאחר כחודש).

התוצאות של מיני מתיחת פנים מתחילות לבוא לידי ביטוי מספר שבועות לאחר הניתוח. השינוי מושלם לאחר מספר חודשים ומחזיק מעמד כ-7 שנים, ובפרט כשמקפידים על אורח חיים בריא.

אולי יעניין אותך גם

שאלות ותשובות אחרי מתיחת פנים

כתיבת תגובה