הגדלת חזה

השדיים משפיעים במידה משמעותית על הדימוי העצמי של נשים רבות, ובפרט עלול חזה קטן (בעיני בעליו, כמובן) להיתפש כלא נשי מספיק. בהתאם הגדלת חזה היא ניתוח פלסטי פופולרי מאוד, מה גם שהתוצאות שלו מרשימות מאוד בזכות ההשתכללות המתמדת של ההליך הכירורגי והמיומנות הגבוהה שצברו מנתחים פלסטיים בביצוע ההגדלה.

המפתח להצלחת הגדלת חזה הוא בחירה נכונה של השתלים – לא גדולים מדי כדי להימנע ממצב שבו השדיים לא פרופורציונליים לגוף ולא קטנים מדי כדי שבכל זאת יתרחש שינוי בולט לעין, ובנוסף גם כאלה בעלי הצורה המתאימה ביותר למטופלת כדי שהתוצאה תיראה טבעית שהרי הטבעי הוא גם המחמיא ביותר (גם אם כמובן אין שום סיבה להסתיר את דבר מעבר הניתוח הפלסטי). מבחינת הצורה האפשרויות הרווחות הן שתלים עגולים ושתלים אנטומיים (שצורתם אגס), ולכל מבנה גוף מתאימה אופציה אחרת. מנתחים פלסטיים בעלי ניסיון רב יוכלו באופן טבעי לסייע רבות בבחירת השתל האופטימלי.

כמה זמן מחזיקות מעמד תוצאות ניתוח להגדלת החזה?

שתלי הסיליקון שמוכנסים אל החזה הינם עמידים מאוד, בעיקר בזכות המעטפת העבה והחזקה. הסיכון לדליפה בימינו אפסי, וגם קרע או בלאי או כל בעיה אחרת הינם נדירים ביותר. יחד עם זאת אחרי 10-15 שנים ייתכן שצורת השד החדשה כבר לא תהיה מרשימה מספיק בעיני בעלת החזה המוגדל, ובנוסף הסיכון שהמעטפת תתחיל להיחלש גדל, ועל כן ייתכן שיהיה כדאי להחליף את השתלים. בהקשר זה כדאי לדעת שאם עוברים הגדלת חזה אצל מנתח/ת פלסטי/ת איכותי/ת מן הסתם נעשה שימוש בשתלים של חברה מובילה כך שישנה אחריות לכל החיים על אותם שתלים.

כתיבת תגובה