ניתוח חזה – הרמה או הגדלה?

נשים רבות אשר אינן מרוצות מהשדיים שלהן בוחרות בפיתרון האפקטיבי ביותר: ניתוח חזה. ניתוח חזה כולל לפעמים הרמת חזה, ובמקרים אחרים במהלך ניתוח חזה מתבצעת הגדלה של החזה. ההחלטה איזה ניתוח חזה לבצע תלויה בגורמים רבים, וחשוב לדעת איזה סוג של ניתוח לעבור על מנת לקבל את התוצאות המיטביות.

ניתוח חזה – הגדלת חזה

ניתוח חזה שבמהלכו מתבצעת הגדלה של השדיים כולל החדרת שתל אל חזה המנותחת, שתל שלמעשה גורם לשדיים להיראות גדולים יותר (לא רק להיראות גדולים יותר, אלא גם להיות גדולים יותר כמובן). השתלים, רובם ככולם, עשויים מסיליקון, ומתחלקים ל-4 סוגים: שתל שטוח, שתל בינוני, שתל בולט ושתל אנטומי. שתל אנטומי ידוע גם בשם "שתל אגס", על שום צורתו האגסית, והוא מקנה לשדיים את הצורה הטבעית ביותר האפשרית. שלושת הסוגים הראשונים של השתלים הם בעלי מבנה עגול, ומה שמבחין ביניהם הוא הגודל – שתל בולט יוצר את החזה הגדול ביותר, שבמקרים מסוימים נראה אפילו מופרז ופומפוזי (כמו אפקט פוש-אפ) אבל ישנן נשים שזהו רצונן, ואין שום סיבה לא לכבדו.

במהלך ניתוח חזה, השתל מוחדר אל גוף האישה דרך אחת משלוש נקודות אפשריות: הקפל התת שדי, היקף הפטמה או בית השחי.
למידע נוסף – drshabshin.com/breast-enlargement
ניתוח חזה הכולל הגדלת חזה מתבצע בהרדמה מקומית או כללית, כל מקרה לגופו, וההחלמה ממנו מהירה יחסית: כבר ביום הניתוח, המטופלת משוחררת לביתה, ושלושה ימים אחרי ניתוח חזה ניתן לחזור לפעילות מלאה. לאחר כשישה שבועות מתקבלת התוצאה הסופית המיוחלת – חזה כפי שהמטופלת תמיד חלמה עליו.

ניתוח חזה – הרמת חזה

ניתוח חזה הכולל הרמת חזה – הליך רפואי הנקרא גם מסטופקסיה – מתבצע במקרים בהם השדיים מתחילים להיות נפולים (עקב הגיל, מסיבות של תורשה, אחרי לידות והנקות, בעקבות הרזיה והשמנה לסירוגין וכו'). גם שינויים הורמונאליים ותכונות העור גורמים לעיתים לצניחת חזה ולצורך בניתוח חזה שירים אותו בחזרה.

ההחלטה לגבי הצורך בניתוח חזה שבמהלכו תתבצע הרמת חזה מתקבלת במהלך פגישה בין האישה החפצה בשינוי מראה השדיים שלה לבין הרופא המומחה, ולאחר בדיקה מדוקדקת של גופה. לעיתים במהלך פגישה שכזו, ימליץ הרופא לשלב במהלך הניתוח גם הגדלת שדיים או הקטנתם.

זהו שלב קריטי להצלחת התהליך, שכן חשוב מאוד לתאם ציפיות ושהמטופלת תדע בדיוק מה מצפה לה ואיך היא תיראה לאחר הניתוח חזה. חשוב מאוד לא ליצור ציפיות כוזבות אצל האישה, בעיקר במקרים שבהם החלום של המטופלת לא ניתן למימוש מלא (במקרים מסוימים לנשים יש בראש מראה של שדיים שכלל לא קיימים במציאות, ובפרט לא מתאימים למבנה גופה ולגנטיקה שלה).

כמובן שלפני ניתוח חזה יכולה האישה לפגוש מספר רופאים מומחים, לקבל חוות דעת שונות, ולשמוע ממספר מקורות שונים מהן האפשרויות העומדות בפניה, ומאיזה חזה חדש היא תוכל ליהנות לאחר ניתוח חזה זה או אחר.

כתיבת תגובה