הצערת הפנים בעזרת חומרי מילוי

פנים צעירות יותר הן משאת נפש עבור נשים רבות וגם לא מעט גברים. דרך אחת להשיג את המטרה המבוקשת היא באמצעות ניתוח מתיחת פנים – ועוד אופציה של הצערת פנים שכדאי להכיר היא בעזרת חומרי מילוי. בפרט נעשה שימוש נרחב למדי בחומצה היאלרונית ובשומן עצמי, כלומר כזה שנלקח מהמטופלים עצמם, ועוד חומרי מילוי הם רדיאס וקולגן.

חומצה היאלרונית

חומצה היאלרונית מתאימה לטשטוש קמטים וקמטוטים באזור הפה – קמטי מריונטה שיורדים מצדי השפתיים אל הסנטר והקמטים הנזולביאליים שבין צדי הפה לצדי האף. חומר מילוי זה מתאים גם למילוי השקעים שנוצרים מתחת לעיניים וכן להבלטה מחדש של קו לחיים. גם לטובת עיצוב ועיבוי שפתיים ניתן להשתמש בחומצה היאלרונית, שהיא חומר שהגוף מייצר באופן טבעי אבל בכמות שהולכת ופוחתת עם השנים.

הטיפול המתבצע הוא הזרקה אל הנקודות המדויקות שנבחרות בקפידה ע"י המנתח הפלסטי. זהו טיפול קל שנמשך כ-15-30 דקות, מאפשר חזרה מידית לשגרה ושמייצר שינוי נראה לעין כבר תוך מספר ימים. תוצאות הזרקת חומצה היאלרונית לפנים מחזיקות מעמד עד שנה ולאחר מכן ניתן לחדש את הטיפול.

שומן עצמי

הצערת פנים בעזרת שומן עצמי מחייבת הליך מעט מורכב יותר: הזרקת השומן לפנים אמנם נמשכת זמן קצר מאוד, אולם עוד קודם לכן יש לשאוב שומן מהגוף של המטופל/ת ולאחר מכן לאפשר להם להתאושש. בזמן ההתאוששות מתבצעים תהליכים שונים על-מנת להשביח את השומן ולהפוך את הטיפול לאפקטיבי במיוחד. בפרט מתאימה הזרקת שומן עצמי כשהמטרה היא למלא לחיים שקועות, לטשטש קמטים בצדי הפה ולהדגיש את קו הלסת שמיטשטש כשאנחנו מתבגרים.

לטיפול זה שני יתרונות עיקריים: עלות נמוכה יותר, שכן אין צורך לשלם על חומר המילוי, ותוצאות שמחזיקות מעמד גם עד 5 שנים. החיסרון הוא כאמור ההליך המורכב יותר, שמחייב גם פינוי פרק זמן מסוים להחלמה.

טיפולי הזרקת חומרי מילוי 

כתיבת תגובה