כיצד מבצעים פיסול פנים ללא ניתוח בשימוש בקולגן?

קולגן הוא חלבון חשוב במיוחד בגוף האדם. הוא מהווה 6% (!) מכלל המשקל שלנו ומהווה מרכיב נכבד ברקמות עור, בגידים, בעצמות ועוד. ככל שאנחנו מתבגרים, פוחתת כמות הקולגן בגוף ואחת ההשפעות של תופעה בלתי נמנעת זו היא קמטים ואובדן נפחים. על-מנת להקנות לפנים מראה רענן יותר וצעיר יותר, ניתן להזריק קולגן אל נקודות נבחרות ועוד דרך אפקטיבית היא טיפול בלייזר שגורם לגוף להגביר מחדש את ייצורו של חלבון חיוני זה. באופן כללי מהווה הקולגן מרכיב נכבד במסגרת פיסול פנים ללא ניתוח ומאפשר הצערה משמעותית.

מהן התועלות שמספקת תוספת הקולגן?

טיפול מילוי קמטים באמצעות הזרקת קולגן מספק מענה אפקטיבי לקמטים סטטיים שנמצאים במרכז הפנים ובחלק התחתון שלהן (עבור קמטי הבעה בשליש העליון של הפנים הטיפול המתאים הוא הזרקת בוטוקס). באמצעות הקולגן ניתן גם להשיב נפחים שאבדו, ועוד אופציה של מילוי שקעים (באזור הלחיים ומתחת לעיניים) היא חומצה היאלרונית.

באופן כללי עיצוב הפנים ללא ניתוח נשען על שימוש מושכל במספר חומרי מילוי וניצול מספר טכניקות מתקדמות, וזאת על-מנת להבטיח את הפתרון האפקטיבי ביותר לכל בעיה שיצרו השנים – קמטים מסוגים שונים, שקעים, היטשטשות קו הלסת ואובדן ה"מסגרת" באופן כללי, צלקות, כתמים בעור (פיגמנטציה) ועוד.

הצערת פנים משמעותית – בלי צורך בניתוח

השימוש בקולגן כמו גם בחומרי מילוי מתקדמים אחרים מוביל להצערת פנים משמעותית – וללא צורך בניתוח. זהו כמובן יתרון משמעותי מבחינות רבות: ראשית, אין צורך לפנות פרק זמן ניכר להחלמה בעקבות הליך כירורגי; שנית, פיסול פנים לא מותיר צלקות שכן אין צורך בביצוע חתכים בעור הפנים כדי להזריק אליו קולגן (וגם לא חומצה הילורונית או בוטוקס); שלישית, אין צורך בהרדמה מלאה ועל כן גם פוחתת משמעותית רמת הסיכון – שכן הרדמה מייצרת סיכון מסוים); ובנוסף גם מי שחושש מניתוח או שאסור לו לעבור הליך כירורגי יכול ליהנות משיפור ניכר במראה הפנים שלו.

כתיבת תגובה