כיצד מתבצע פיסול פנים ללא ניתוח אצל מנתח פלסטי?

ההשתכללות המתמדת של הרפואה האסתטית מאפשרת לנו ליהנות משינוי של ממש במראה הפנים שלנו גם ללא הליך כירורגי מורכב שכרוך בתקופת החלמה בלתי מבוטלת – עיצוב הפנים ללא ניתוח נקרא גם "פיסול פנים", והוא מורכב מ-4 פעולות עיקריות: החלקת קמטוטים וקמטים, מילוי שקעים והשבת נפחים שאבדו עם השנים, רענון של מרקם העור והדגשת המסגרת של הפנים.

החלקת קמטוטים וטשטוש קמטים

על-מנת לטשטש קמטים באזורים שונים של הפנים נעשה שימוש בשני סוגי חומרים: בוטוקס וחומצה הילורונית. הבוטוקס מאפשרת החלקת קמטי הבעה, שמרוכזים בחלק העליון של הפנים (ובפרט במצח, בין הגבות ובצדי העיניים), ואילו החומצה ההילורונית מאפשרת מילוי קמטים בין הפה לסנטר ובין השפתיים לאף – קמטים סטטיים שנוצרים בשל העובדה שהעור שלנו הופך דק יותר ככל שאנחנו מתבגרים ובהתאם נוצרים בו קמטים וחריצים.

מילוי שקעים

החומצה ההילורונית היא חומר מילוי אפקטיבי מאוד גם כשהמטרה היא מילוי שקעים של ממש ולא רק קמטים. באמצעות חומר זה ניתן לטשטש שקעים מתחת לעיניים וכן להחזיר ללחיים את הנפח שאבד להם ואיתו את הנוכחות החיונית והקורנת יותר.

רענון מרקם העור

מרכיב נוסף של פיסול פנים ללא ניתוח הוא רענון מרקם העור. כדאי לדעת שגם הזרקת חומצה הילורונית תורמת לכך, וזאת בזכות העובדה שעצם ההזרקה של חומר זה גורמת לגוף שלנו לייצר יותר קולגן ואלסטין, שני חלבונים שאחראים להיווצרות רקמות עור חדשות שמטבען הן בעלות מרקם רענן יותר והדוק יותר. כמו כן ניתן לבצע פילינגים שונים ליצירת מרקם עוד יותר איכותי לעור הפנים.

הדגשת המסגרת של הפנים

הדגשת קווי המתאר של הפנים, ובפרט עיצוב קו הלסת, קו הלחיים וכן החלק העליון של הפנים הם חלק בלתי נפרד מפיסול הפנים ללא ניתוח – כל אלה מושגים כאמור בזכות השימוש המושכל בבוטוקס ובחומצה ההילורונית, ועוד אופציה היא הזרקת שומן עצמי שכולל גם תאי גזע המבטיחים הצערת פנים משמעותית בנוסף למילוי השקעים והדגשת המסגרת.

כתיבת תגובה