מכשיר מירה דרי לטיפול בהזעת יתר – פריצת דרך טכנולוגית

אנחנו חיים בעידן שבו טכנולוגיות חדשות צצות כל הזמן – ומשפרות במידה ניכרת את איכות חיינו. דוגמה מצוינת לכך היא מכשיר המירה-דריי (miraDry), שמטפל באפקטיביות בבעיית הזעת היתר ומצליח להעלים אותה לתמיד.

כיצד פועלת הטכנולוגיה פורצת הדרך?

הטכנולוגיה החדשה מבוססת על אנרגיה אלקטרומגנטית רבת עוצמה ומדויקת. הצמדת מכשיר המירה-דריי לבית השחי מאפשרת לאנרגיה זו להגיע אל בלוטות הזיעה שנמצאות שם, לחמם אותן ובכך בעצם להמיס אותן ולהעלים אותן. רמת הדיוק של הטכנולוגיה מבטיחה שאך ורק בלוטות זיעה יושפעו מאותה אנרגיה – בלוטות הלימפה באזור, תאי השריר ותאי השומן לא נפגעים, וכך הטיפול מסתיים ללא תופעות לוואי משמעותיות. מרכיב חשוב אחר בטכנולוגיה פורצת הדרך שעליה מבוסס ה-miraDry הוא צינון העור במקביל לחימום בלוטות הזיעה, כך שגם אין תופעות לוואי חיצוניות קשות מדי.

האפקטיביות הרבה של המכשיר הופכת את משך הטיפול לקצר מאוד – שעה בלבד – ובנוסף אין צורך ביותר משני מפגשים, בהפרש של כ-3 חודשים ביניהם, כדי לצמצם את כמויות הזיעה של המטופלות והמטופלים בכ-80%! (מאחר שלזיעה יש גם תפקיד חיוני – קירור הגוף והפרשת חומרי פסולת – אסור להעלים אותה לגמרי וחשוב לדייק כדי שהפעולה החיובית תישאר ותנוטרל רק הפעילות העודפת שמסבה עוגמת נפש רבה).

אילו תופעות לוואי אפשריות בעקבות טיפול במכשיר החדשני?

טיפול בהזעת יתר באמצעות מכשיר המירה-דריי אינו פולשני וכאמור מבוסס על טכנולוגיה פורצת דרך שמבטיחה מינימום תופעות לוואי. התופעות האפשריות הן נפיחות באזור המטופל, אדמומיות, רגישות מסוימת בבית השחי, היעדר תחושה בחלק העליון של הזרוע ואי נוחות או אפילו כאב קל – בכל מקרה מדובר בתופעות שלא פוגמות בשגרת היומיום של המטופלות והמטופלים ונעלמות תוך זמן לא רב (פרט לירידה בתחושה, שעשויה להישאר מספר חודשים).

למעשה המגבלה היחידה היא הימנעות מפעילות גופנית אינטנסיבית ובפרט מאמץ של הזרועות במשך מספר ימים. פרט לכך הטכנולוגיה החדשה מאפשרת חזרה מידית לשגרה אחרי הטיפול בהזעת היתר.

תוצאות שנשמרות לתמיד

יתרון משמעותי נוסף של המירה-דריי הוא שהתוצאות אינן הפיכות, כלומר הזעת היתר כבר לא תחזור להטריד אתכם – וזאת בזכות העובדה שהגוף שלנו לא מייצר בלוטות זיעה חדשות במקום אלה שהטכנולוגיה החדשה העלימה.

כתיבת תגובה