שיקום העור בלייזר – לעור פנים חלק וזוהר

לפעמים נדמה כאילו לכל אחד ובעיקר לכל אחת יש מה לומר לגבי עור הפנים. טיפים כאלה ואחרים שנועדו להפוך את עור הפנים ליותר חלק וליותר זוהר. חלק מהעצות חביבות למדי אבל לא תמיד יש בהן כדי להביא לשיקום של ממש. טיפול מוכח, שעובד בגדול מבוסס על XEO. מה זה בכלל, ואיך זה עובד? קבלו את הפרטים החשובים.

 

XEO: פתרון טכנולוגי לשיקום העור

הקמטים והתרופפות העור הם מסימני הגיל. כך גם נמשים, כתמי שמש, פיגמנטציה. כל מה שאנו עובדים בחיים, האוכל שאנו אוכלים, מזג האוויר, החשיפה לשמש, נרשמים על העור. ולא צריכים לחכות דווקא עד שהעור ייראה מבוגר במיוחד בכדי להיעזר בפתרון לשיקום העור. שיקום מקצועי בעזרת XEO. בקצרה, זהו פתרון טכנולוגי ממדרגה ראשונה, שמבצע את שיקום העור בלייזר ועושה זאת היטב.

בצורה קצת יותר מעמיקה, כדאי להבין יותר על הטכנולוגיה. מדובר בפיתוח מתקדם ברפואה אסתטית וטובי הפלסטיקאים מתפעלים אותו. המכשיר יודע לשקם את העור, למלא אותו בחיוניות, זוהר וברק. המכשיר כולל שילוב מנצח של 7 ידיות. כל אחת מהן בעלת יכולת אחרת. נדרשת מיומנות רבה והבנה אסתטית על מנת להפעיל את המכשיר לתוצאות מיטביות.

שיקום משמעותי, מכל הכיוונים

בעזרת מכשיר XEO אפשר לשקם ולהשיג עור פנים חלק וזוהר. אבל זה רק חלק מהיכולות המתקדמות של 7 הידיות. טכנולוגית הלייזר השונות, באימפולסים המדודים, מחוללת פלאים מכל הכיוונים. למשל, ניתן לטשטש קמטים עמוקים ולסלק קמטים עדינים. אפשר להעלים את כלי הדם ולהעלים את כתמי השמש והגיל. לאחר הטיפול, שיכול להיות חד פעמי, כפול או משולש, המראה והמרקם של העור משתפרים. עור חלק, אחיד וחיוני, זה מה שנקרא שיקום אמיתי.

טיפול מהיר וחוזרים לשגרה

בפיתוחו של מתקן הלייזר המהפכני XEO הושקע מאמץ רב ומחקר ממושך. התוצאה בהחלט עונה על הציפיות. הטיפול נעשה מבלי להביא לכאב ואם יש מעט אי נוחות, הרי שהיא מינימלית וחולפת במהירה. לא צריך הרדמה ולאחר הטיפול רק מומלץ על הימנעות מחשיפה לשמש לימים ספורים, לפי הנחיות הרופא ובהתאם לסוג הטיפול. יתכן אי האזור המטופל יהיה מעט מגורה או כהה לזמן מה. אלה תופעות חולפות ובמהירות אפשר לחזור לשגרת חיים רגילה.

אם ציינו שמכשור הלייזר מתקדם ואיכותי, הרי שיש לכך קבלות רבות. לא רק מטופלים ומטופלות מרוצים שיכולים להעיד. גם הרשויות המובילות בעולם בתחום הטיפולים והרפואה נתנו את אישורם. ה-FDA האמריקאי וה-CE האירופאי אישרו את השימוש ב XEOוכמובן גם משרד הבריאות בארץ, שהלך בעקבותיהם. על פי סוג העור, לפי סוג הטיפול הדרוש ובתיאום עם הרופא, התוצאות המיטביות תושגנה בתוך 2 עד 6 טיפולים ולא יותר.

הפתעה גם לספקנים

שיקום עור הפנים מתאים לנשים וגברים שיודעים כי סימני הגיל לא מתמהמהים. לכל מי שמרגיש צעיר אך סבור כי הגוף ממהר להתבגר, זהו פתרון מצוין. המכשיר מתקן נזקים שנוצרו לפעמים לאורך שנים וקשה להאמין עד כמה שהאפקט מרשים. אין זה פתרון שיכול בהכרח להחליף ניתוחים פלסטיים כגון הרמת פנים בגיל השלישי אך בהחלקת קמטים מסוימים ושיקום, גם את הספקנים, פוטנציאל השיפור מפתיע לטובה.

כתיבת תגובה