ההיערכות לקראת מתיחת פנים – מפגש ייעוץ

מראה צעיר יותר הוא משאת נפש של רבים וטובים וכמובן גם רבות וטובות. במקרים רבים הדרך אל החזות הקורנת והחיונית יותר עוברת דרך ניתוח מתיחת פנים, כשלמעשה ישנם מספר סוגי הליכים כירורגיים שנקראים בשם זה – ניתוחי מתיחות הפנים השונים נבדלים האחד מהשני בכמה אספקטים, ובפרט מבחינת היקף המתיחה ומבחינת האזורים בפנים שבהם מייצרים שינוי.

בכל מקרה השלב הראשון של מתיחת הפנים הוא מפגש ייעוץ עם כירורג פלסטי בעל ניסיון בביצוע ניתוח ספציפי זה. המפגש משמש ראשית כל ליצירת אמון של המטופל/ת במנתח/ת – שהרי אם אנחנו מפקידים את הפנים שלנו בידיים של אחרים אנחנו רוצים לוודא שמדובר בידיים מקצועיות ומנוסות, ושמחוברות לאדם שמיטיב להבין אותנו ואת רצונותינו.

בנוסף, במהלך מפגש הייעוץ בוחן המנתח הפלסטי את מבנה הפנים של המטופלים ומיידע אותם מה ניתן לשנות ומה לא, ובאופן כללי מסייע להם לגבש ציפיות ריאליות לגבי האפשרויות של מתיחת פנים. בנוסף הוא ימליץ להם על היקף המתיחה (מתיחה מלאה, מיני מתיחה או גרסה אחרת של הניתוח שלמשל יכולה לכלול גם הרמת גבות או הרמת עפעפיים, אלמנטים שונים של פיסול פנים ועוד).

מפגש הייעוץ גם מאפשר למנתח הפלסטי שיבצע בסופו של דבר את המתיחה להתחיל לתכנן אותה, כמובן בשיתוף המטופלים, וכן לוודא שאין בעיות רפואיות שהופכות את ההליך הכירורגי למסוכן עבור המטופל/ת הספציפי/ת.

עוד כולל ההיערכות לקראת ניתוח מתיחת פנים בדיקות שונות (כימיה, צילום חזה, א.ק.ג ועוד) והפסקת עישון (לפחות 21 יום לפני הכניסה לחדר הניתוח יש להפסיק לעשן, וגם לאחר הניתוח נדרשת הימנעות מהרגל מזיק זה). כמו כן יש להפסיק ליטול תרופות מסוימות וזאת בהתאם להנחיות הרופא המנתח (למשל מדללי דם דוגמת אספירין).

כתיבת תגובה