האם בעזרת חומרי מילוי ניתן להגיע לתוצאות של ניתוח מתיחת פנים?

ככל שהשנים חולפות, כך ניתן לזהות בפנים שלנו יותר ויותר סימנים לגיל: רקמות עור מתרופפות וצונחות, שכבת השומן שמתחת לעור הופכת דקה יותר באזורים מסוימים וכתוצאה מכך נוצרים שקעים (למשל באזור הלחיים), קווי המתאר מיטשטשים (ובפרט בקו הלסת), ישנם מקומות שבהם העור הופך דק יותר ומקומט, קמטים נוצרים גם סביב העיניים ובמצח כתוצאה מהבעות הפנים שאנחנו מייצרים כל הזמן, ועוד תופעה אפשרית היא עודפי עור. בכל אלה ניתן לטפל, כשלכל בעיה מותאם פתרון אחר – וזהו גם המפתח לבחירה בין מתיחת לפנים לבין טיפול עם חומרי מילוי, כשעוד אופציה היא כמובן שילוב מדויק בין שתי האפשרויות.

מה ניתן להשיג באמצעות חומרי מילוי

הזרקת חומרי מילוי היא דרך אפקטיבית מאוד לטשטש קמטים באזורים השונים של הפנים – זריקות בוטוקס מובילות למראה חלק יותר במצח, בצידי העיניים ובין הגבות (בכל המקומות שבהם יש קמטי הבעה), ואילו הזרקת חומצה היאלרונית מסייעת לטשטש את הקמטים שבין צידי הפה לבין הסנטר (קמטים אשר נקראים קמטי מריונטה) ואת אלה שבין השפתיים לאף.

חומרי מילוי הם גם הפתרון להפחתת כמות השומן התת עורי, כשבין האפשרויות מילוי לחיים שקועות עם חומצה היאלרונית וכן עיצוב מחדש של קו הלסת.

מה ניתן לשפר באמצעות ניתוח מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים כולל הרמת רקמות עור שצנחו, הידוק רקמות שונות שהתרופפו, הסרת עודפי עור ובמידת הצורך גם מתיחת צוואר (כולל שאיבת שומן מאיבר זה). ההליך הכירורגי מייצר שינוי משמעותי מאוד ומוביל להצערת פנים של ממש. יחד עם זאת ישנם גם סימני גיל שלא מיטשטשים בעקבות הניתוח – למשל הקמטים באזור המצח – ועל כן כדאי להגיע למנתח פלסטי מנוסה מאוד שיודע להתאים לכל מטפל ולכל מטופל את ההליך הטיפולי האופטימלי עבורם.

מהו המפתח לפנים בעלות מראה מחמיא במיוחד?

מנתח פלסטי מנוסה ובפרט בעל יכולת לתכנן לטווח ארוך ידע להמליץ לך אם הפתרון הנכון הוא מתיחת פנים או הזרקת חומרי מילוי. אופציה נוספת היא לבצע את אחד הטיפולים כעת ולהשלים את השינוי הניכר עם הטיפול השני, הכל בהתאם למבנה הפנים הספציפי ולרצונות שלך.

למידע נוסף על ניתוח מתיחת פנים

כתיבת תגובה