מיצוק עור הפנים בלייזר

מיצוק עור הפנים בלייזר

בעזרת לייזר ניתן להשיג הישגים יוצאים מן הכלל ברפואה, לרבות רפואה אסטטית. בין היתר, ניתן להעלים צלקות, להסיר תאי עור מתים, לתקן ליקויי ראיה ואף לבצע ניתוחים ללא צורך בסכין מנתחים. בעזרת פלטפורמת לייזר חדישה ניתן להוסיף על כך גם פילינג עמוק בעל תוצאות דרמטיות ואפילו – אפקט מדהים של מיצוק העור.

מיצוק והעלמת סימני הגיל מהפנים

כאשר השנים חולפות אנו לומדים דברים רבים על עצמנו, על העולם. אבל לא משנה כמה חוכמה ובינה נצבור, הגיל לא עושה חסד עם הגוף. סימנים כגון כתמי גיל, קמטים, סימני מתיחה, ייצור בלתי מספק של קולגן טבעי. גם התרופפות העור וסימני צלקות, את כל הסימנים הללו אפשר לטשטש במידה רבה ואת חלקם אף להעלים לחלוטין. את האפקט הזה, אפקט אמיתי ומוחשי של מיצוק עור הפנים בלייזר מבצע XEO. מכשיר בעל הצלחה מוכחת, ו-7 ידיות לפעולה משולבת.

פעולות רבות, קולגן אחד

מכשיר הלייזר, של חברת קיוטרה, הינו פורץ דרך בשל שילוב גורמים. הוא יודע להפיק כמה וכמה סוגים של קרני לייזר. כל סוג של קרן הינו בעל השפעה שונה על העור. כך ניתן לבצע קילוף עור, חידוש תאים, העלמת צלקות וגם מיצוק. המכשיר גם ידוע בהיותו מדויק להפליא, ממוקד ובעל יכולת לקרר את האזור המטופל. הפעולה עמוקה אך גם בטוחה. וזה לא הכל. אחת הפעולות הראויות ביותר לציון לעניין מיצוק העור טמונה ביכולת להמריץ את הגוף לייצור קולגן. אותו מיקוד בקולגן, אותו חלבון אחד מדובר, דרמטי ביותר. זהו חלבון שאחראי להיווצרות רקמות חדשות בעור. כלומר, הטיפול בלייזר ממריץ את הגוף לשוב ולייצר יותר קולגן לעור יותר מוצק וגמיש. המשמעות היא שהטיפול לא נפסק כאשר יוצאים מן הקליניקה. ההשפעה נמשכת ונמשכת, לאורך זמן.

לייזר מתקן ומחדש

ההבנה בדבר עוצמתו של הלייזר למיצוק עור הפנים מחלחלת כאשר נחשפים לתמונות של מטופלות. תמונות ה"לפני" וה"אחרי" אינן מיפות את המציאות סתם כך אלא מספרות את התמונה במלואה. קמטים נעלמים, העור יותר מוצק. לפעמים, האפקט קרוב מאוד למתיחת פנים כירורגית, עד כד כך. אולם כיצד הלייזר מתקן ומחדש? עניין זה ראוי למעט יותר הבהרה.

קרני לייזר הפוגעות בעור נוגעות בשטח מאוד מצומצם ונבחר. המיקוד הוא מקסימלי. אותו דיוק מבטיח מקסימום תוצאה, ללא נגיעה ברקמות שבהן לא צריך לטפל. כאשר רוצה הרופא, הוא מכוון את עוצמת הקרן והאימפולסים לשכבת העור החיצונית, אפידרמיס (העור העליון). כאשר רוצה הרופא, הוא מכוון את העוצמה ומשתמש בידית ההפעלה לכדי חדירה לשכבה העמוקה יותר, הדרמיס. כך ניתן להשפיע על העור בצורה מתוכננת, מדעית, תוך הבנה של הביולוגיה ושל המנגנונים הפיזיולוגיים של שכבות העור השונות.

ריפוי נזקי עור בבטיחות מלאה

לצד מיצוק הוער, משיגים תוצאה ברורה של ריפוי ותיקון נזקים. העור לא משנה את הגוון הטבעי, דבר המוכר למי שניסתה פילינג בקילוף עמוק בחומרי חומצה. הטיפול לא מבוצע בהרדמה. אלחוש מקומי בלבד נדרש. המכשיר הינו בטוח לחלוטין, באישור ופיקוח הגורמים המוסמכים בארץ ובעולם. משרד הבריאות, ה-FDA וה-CE בדקו ואישרו. מומלץ לפנות לרופא מנוסה, לא פחות, לצורך הטיפול. פלסטיקאי שבקיא בפיזיולוגיה האנושית מחד ובהשפעות הלייזר ותפעול המכשיר מאידך.

אולי יעניין אותך גם

מתיחת פנים בחוטים

כתיבת תגובה