מתיחת פנים מחיר, מורכבות וטכניקה

מתיחת פנים מחיר, מורכבות וטכניקה

במידה מסוימת, ניתן לשפר את מראה עור הפנים באמצעות שימוש בקרמים. גם הזרקות למילוי קמטים או למילוי שקעים יכולות לסייע. אך כל זאת נכון רק עד גבול מסוים. כאשר הרקמות כבר "עייפות", אם אזור הגבת צונח, אם יש קפלים תחת הסנטר ורוצים שיפור דרמטי, הפתרון הינו אחד. בעזרת מתיחת פנים כירורגית, תחת ידיו האמונות של מנתח פלסטי, אפשר להסיר הרבה מאוד שנים מהפנים. מעבר להצהרות או למילים היפות, חשוב להבין באמת מהי המורכבות, מהי הטכניקה וגם קצת על מתיחת פנים מחיר. אלו הדברים שכדאי לדעת לפני המתיחה.

אורך הניתוח ומורכבותו

יש בנמצא כמה וכמה שיטות שמשמעות לביצועי מתיחת פנים. כל סוג של ניתוח מתומחר באופן שונה. ניתן לבצע מתיחה של העור הרפוי, הגלוי לעין. אפשר לבצע פעולה יותר מקיפה, שכוללת גם הידוק את השרירים שלמטה. איך ספק כי מורכבות הניתוח, הטכניקה בה משתמשים ואופי הטיפול משפיעים הן על זמן הטיפול והן על עלות הטיפול.

מיני מתיחה, טיפול קצר יותר, יכול להתבצע בפרק זמן של מחצית לעומת הניתוח המקיף והמורכב יותר. יש כמובן הבדל בין מחיר של ניתוח שארוך שעתיים או שעתיים וחצי לבין זה שאורך פרק זמן כפול. לבד משכרו של הרופא, גם עלות חדר הניתוח תהיה גבוהה יותר. ההבדל יכול להגיע לאלפים רבים של שקלים (אפילו עשרת אלפים ₪ ויותר). בין ניתוחי הפנים ניתן לציין למשל את מתיחת הפנים הכללית ויש גם מתיחת פנים בחלק התחתון וכן גם בחלק האמצעי של הפנים. מיני מתיחת פנים נעשית בדרך כלל בחתך גיל יותר צעיר ובכך מאטים את תהליך הזדקנות של הפנים. מתיחה מלאה מקובלת בגילאים מבוגרים יותר (מחמישים ואליך).

מתיחת פנים מחיר ומיומנות המנתח

ככל שמנתח פלסטי מעריך את עצמו יותר, כך הוא יכול להרשות לעצמו לגבות מחיר גבוה יותר. אין ספק כי מנתח פלסטי מיומן מאוד, מנוסה ובעל שם, יהיה יקר יותר ביחס לעמיתו המנוסה פחות. היוקרה, השם המקצועי, מספר המטופלות והמטופלים שעברו תחת ידיו של המנתח, כל אלא ישפיעו על תג המחיר. האם כעשרת אלפים ₪ עבור שעה של טיפול ממנתח ופלסטיקאי מיומן זה יקר מדי? המציאות מראה שלא. כמובן שיש מנתחים ששכר עבודתם נמוך יותר אך לרוב הם בעלי פחות ניסיון.

במרכז הארץ משלמים יותר

הפעלה של חדר ניתוח נחשבת למורכבת למדי אך גם בכך ניתן למצוא הבדלים. גם אם עלות חדר הניתוח נמוכה יותר מעלות הרופא המנתח, אין זו עלות הבטלה בשישים. העלות של חדר הניתוח נקובה בשעות והיא יכולה להיאמד באלפי שקלים. בבית חולים באזור המרכז עלות חדר הניתוח יכולה להגיע לאלפיים, שלושת אלפים ואף חמשת אלפים ₪ יותר ביחס לטיפול בבית חולים מחוץ לאזור המרכז.

מלבד שכרו של הרופא המנתח ועלות חדר הניתוח, יש עלויות נוספות לניתוח מתיחת פנים. בהתאם למורכבות הניתוח והטכניקה, כך יש צורך בצוות עזר. בראש ובראשונה, מדובר על הרופא המרדים שגם שכר טרחתו מהווה חלק מעלות הניתוח כולו. ומה עוד משפיע על המחיר? סוג ההרדמה שבה משתמשים והחומרים השונים שבהם משתמשים בניתוח. הבדלים קיימים למשל בין תפרים רגילים לבין תפרים מסיסים.

אולי יעניין אותך גם

מתיחת פנים בהרדמה מקומית אל מול הרדמה מלאה

כתיבת תגובה