ניתוח פלסטי למתיחת פנים

ככל שאנחנו מתבגרים, עור הפנים שלנו מזדקן. הרקמות מתרופפות, עודפי עור צצים (למשל באזור הצוואר), קו הלסת הופך לחסר נוכחות וגם הלחיים פחות מרשימות. ניתוח מתיחת פנים הינו פתרון אפקטיבי מאוד שמאפשר החזרת החזות החיונית והמושכת יותר.

ישנם מספר סוגים של מתיחות פנים, כשככלל ניתן להרים את הלחיים, הצוואר ו/או המצח, הכל בהתאם למצבם ההתחלתי, לרצון של המטופל/ת ולהמלצה של הכירורג הפלסטי (וכמובן שחובה לבחור מנתח פלסטי שהוא גם מנוסה וגם בעל יושרה, כדי שההמלצה שלו תשקף את טובתכם הגבוהה ביותר).

בכל מקרה ניתוחים פלסטיים למתיחת פנים מרימים רקמות שהתרופפו ומותחים את העור, מבטלים קפלי עור ועודפי עור ומדגישים קווים רלוונטיים בפנים. חשוב להדגיש כי ניתוח פלסטי למתיחת הפנים אינו מעלים פיגמנטציה – אם נדרשת הסרת כתמים בפנים יש לעבור פילינג מספר חודשים לאחר המתיחה (או לפניה). כמו כן נדרש משקל תקין של המטופל/ת, במשך לפחות חצי שנה לפני הניתוח.

תוצאות ניתוח פלסטי למתיחת פנים נשמרות למשך שנים רבות ומשפרות את המראה החיצוני במידה ניכרת, ובפרט אם האדם שומר על אורח חיים נכון שכולל תזונה מאוזנת, שתיית מים רבה, הימנעות מחשיפה מופרזת לשמש, ויתור על סיגריות והמעטת כמות האלכוהול הנצרכת.

כאמור ישנם מספר סוגים של מתיחות פנים, כשבכל מקרה ניתוח פלסטי זה נמשך כ-3 שעות פלוס מינוס ומתבצע בהרדמה מלאה. בתום הניתוח הפנים נחבשות בעזרת תחבושת אלסטית ייעודית ובחלק מהמקרים מושארים בפנים נקזים.

החתכים נעשים בדרך כלל לפני ומאחורי האוזניים, מאחורי קו השערות ובצידי הרקות. אם המתיחה כוללת את הצוואר יתבצע חתך גם מתחת לסנטר.

כתיבת תגובה