הגדלת חזה – גדלה גם האישיות

בשנים האחרונות ניתוח הגדלה של חזה הפך פופולארי למדי: נשים רבות אשר חשו לא בנוח עם שדיהן, פנו לרופא פלסטי המתמחה בהגדלה של חזה, ויצאו ממנו עם שדיים חדשים – וגם עם אישיות חדשה.

ניתוח הגדלה חזה זוכה לא רק לפופולאריות אלא גם לביקורת, ולפעמים אפילו נוקבת. דומה שמבין כל הטיפולים הרפואיים האסתטיים, ניתוח הגדלה חזה הוא המבוקר ביותר. חייבים להודות: במקרים מסוימים (די מועטים, בסך הכל), ישנן נשים הבוחרות במסגרת ניתוח הגדלה חזה שתל עצום מימדים, והתוצאה הסופית נראית בלתי טבעית, מאולצת מאוד ואפילו בעלת מימד גרוטסקי משהו. אבל גם במקרים כאלה, של ניתוח הגדלה חזה קיצוני, חשוב לזכור שהערך החשוב ביותר לקיום האנושי הוא חופש, ושלכל אישה ישנו החופש המוחלט לעצב את גופה בהתאם להעדפותיה ולרצונה – ואם הרפואה המודרנית מאפשרת לה זאת, אין שום סיבה שהיא לא תבצע ניתוח הגדלה חזה למימדים שאותם היא רוצה.

אבל, כאמור, ניתוח הגדלה חזה למימדי ענק הוא נדיר יחסית, ורק בגלל שהוא יוצא דופן הוא מושך כל כך הרבה תשומת לב עד שנדמה לנו לפעמים כי רוב ניתוחי הגדלה חזה הם כאלה – ולא כך: ברוב המקרים מדובר על נשים הסובלות מדימוי עצמי נמוך עקב חזה קטן מדי לתפישתן. על השאלה מדוע הדימוי העצמי של חלק מהנשים מושפע בעוצמה כה חזקה מגודל החזה רצוי לתת את הדעת – אבל לא להמעיט בתרומה של ניתוח הגדלה חזה לחדוות החיים של נשים רבות על פני כדור הארץ.

ניתוח הגדלת חזה

על מנת ליהנות מדימוי עצמי גבוה, שאליו, ברוב המקרים, מצטרפים גם ביטחון עצמי, סיפוק וגילוי יכולות חדשות בעצמך, רצוי לעבור ניתוח הגדלה חזה אצל רופא בעל מוניטין. קודם כל, אף אישה לא רוצה להפקיר את גופה בידי שרלטן או חפפן, ושנית, מנתח פלסטי מיומן ומנוסה יידע להתאים את השתל בדיוק לאישה, למימדי גופה ולפרופורציות שלה – וכך ימנע מצב שבו התוצאה הסופית נראית לא טבעית, מצב שעלול להביא דווקא לתגובות מסתייגות מהסביבה, ומהמנותחת ביחס לעצמה, וכתוצאה מכך דווקא לפגיעה נוספת בדימוי העצמי.

התאמת החזה למימדיי הגוף

נושא חשוב לא פחות הוא התאמת גודל החזה אל מיימדי הגוף. ברגע שהמטופלת מגיע לייעוף אצל המנתח פלסטי, המנתח לוקח בחשבון את מימדי הגוף של המטופלת כך שלאחר ניתוח הגדלת החזה המראה יראה טבעי לחלוטין. בד"כ המנתחים מסבירים כי חזה גדול מידי זוה אינה המטרה וגם עלול להוות בעיות בריאותיות בעתיד (כמו כאבי גב וכו'… ). אך בסופו של יום קביעת גודל השתלים נקבעת על ידי המטופלת בשילוב עם קביעת המנתח.

בחלק מהמקרים, המנותחות מגיעות לרופא עם חזון ברור ומוצק, שלאו דווקא מתאים למימדי גופן – רופא מנוסה, רגיש ומקצועי יידע להתאים את הציפיות למציאות ויהפוך את החלום לבר מימוש באמצעות ניתוח הגדלה חזה, כך שהתוצאה הסופית תיראה טבעית ויפה, והשדיים החדשים אכן יביאו איתם את החיזוק המיוחל גם לדימוי העצמי ולביטחון העצמי.

חשוב לדעת שבניגוד לעבר, השתלים בימינו הם לא רק בטוחים יותר (מספר מקרי הדליפות פחת משמעותית בשנים האחרונות) אלא גם מיוצרים כך שייראו טבעיים יותר. מנתח פלסטי מיומן יבצע ניתוח הגדלה חזה כך שהשתל ישתלב היטב עם החזה, וייראה כאילו היה שם תמיד – לשמחת המנותחת שהחל מאותו יום תביט בעצמה במראה בהתפעלות.

כתיבת תגובה