כיצד מתבצע ניתוח מתיחת פנים וצוואר ?

מתיחת צוואר הינה ניתוח פלסטי שמטרתו שיפור מראה האזור שמתחיל להתבגר מוקדם יחסית, עוד לפני הפנים. במקרים רבים ניתן לשלב עם המתיחה של הצוואר הליכים נוספים וכך ליצור שינוי משמעותי במיוחד בחזות החיצונית ובתחושה הפנימית.

אישה לאחר ניתוח קוסמטי לפנים

3 הפעולות של מתיחת צוואר

ישנם 3 גורמים להזדקנות הצוואר – עודפי עור, עודפי שומן ורפיון שרירים – ובהתאם 3 פעולות אפשריות במסגרת הניתוח למתיחת צוואר הבסיס הוא הסרת רקמות עור מיותרות והידוק של שריר הפלטיסמה – פעולות שמבוצעות דרך חתכים באזור הסנטר או מאחורי האוזניים (בהתאם לכמות רקמות העור העודפות ולמיקומן המדויק אצל כל מטופל ומטופלת). במידת הצורך תתווסף שאיבה של שומן או המסת שומן – שאיבת שומן ניתן לבצע באמצעות חתכים זעירים בחלק התחתון של שקיות השומן הצוואריות, ואילו לצורך המסתו של השומן המיותר מתאימות טכנולוגיות כמו לייזר או גלי רדיו. הבחירה כיצד לבצע כל ניתוח היא בהתאם למאפיינים הספציפיים של המנותחים.

אילו טיפולים נוספים ניתן לשלב עם ניתוח מתיחת פנים וצוואר ?

אחד השילובים הנפוצים ביותר הוא באופן טבעי מתיחת פנים עם מתיחת צוואר, שהרי מדובר בשתי יחידות שמהוות המשך ישיר זו של זו. יחד עם זאת ישנם מקרים שבהם ניתוח מתיחת צוואר יחולל שינוי משמעותי לטובה בעוד הפנים עדיין מקרינות רעננות ואין צורך במתיחה – אלא רק בטיפולים ממוקדים יותר דוגמת מיצוק עור הפנים בלייזר, טשטוש קמטים עם חומרי מילוי או על בסיס זריקות בוטוקס, הרמת עפעפיים, המסת שומן בקור באזורים אחרים בגוף (בטן, ירכיים, זרועות ועוד) ועוד שילוב הוא מתיחת צוואר עם סקין בוסטר, טיפול ייחודי שמצעיר משמעותית את עור הפנים ומקנה לו ברק מחודש.

למה חשוב לבחור רופא מנוסה במיוחד?

לבחירה מושכלת במנתח פלסטי מנוסה במיוחד חשיבות כפולה: ראשית, רופא שכזה יודע להתאים לכל מטופלת ומטופל את השילוב האופטימלי עבורו, זה שיוביל לשינוי המחמיא ביותר האפשרי, ושנית, הוא יבצע את ההליך הכירורגי בצוואר באופן המקצועי ביותר, הבטוח ביותר וזה שמוביל למקסימום שיפור.

 

כתיבת תגובה