אופטומטריסטית במרכז הארץ: ארזה פרוכטר

בריאות העיניים שלנו היא אחד הדברים החשובים ביותר. העיניים הן הכלי המרכזי שלנו לתקשר עם העולם החיצוני. ארזה פרוכטר, אופטומטריסטית במרכז הארץ תסייע לכם לבצע אבחון מקצועי ומדויק של מצב הראייה שלכם. לאחר האבחון ארזה תתאים עבורכם את עזרי הראייה המתאימים – משקפי ראייה, מולטיפוקל, עדשות, ועוד. אם חיפשתם אופטומטריסטית במרכז הארץ, הגעתם בדיוק למקום הנכון.

למה חשוב לגשת לאופטומטריסטית מומחה במרכז הארץ?

מחקרים מראים כי היקף לקות הראייה בישראל בקרב בני 20 ומעלה עומד על 55%. כלומר, כ-3 מיליון ישראלים מרכיבים משקפיים או עדשות מגע, כולל משקפי קריאה, נכון לסוף שנת 2022. אופטומטריסטית במרכז הארץ תסייע לכם לקבל אבחון מדויק של מצב הראייה שלכם ותעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר. הראייה שלנו נפגמת עם חלוף השנים וללא טיפול היא יכולה להידרדר עד לכדי מצבים של פגיעה ממשית בראייה ואף עיוורון. בכדי למנוע מצבים אלו, קריטי ביותר לקבל אבחון וטיפול מקצועי אצל מומחה. ארזה פרוכטר היא אופטומטריסטית קלינית במרכז הארץ, בעלת ניסיון של למעלה מ-25 שנים בתחום האופטומטריה. לצד עבודתה כאופטומטריסטית קלינית מומחה, ארזה היא גם כן יועצת מקצועית וחברה בוועד הארצי של מועצת האופטומטריסטים בישראל.

מה ההבדל בין אופטומטריסטית במרכז הארץ לרופא עיניים?

אופטומטריה היא מקצוע פרא-רפואי. אופטומטריסטית במרכז הארץ מוסמכת לטפל בעיקר בבעיות וליקויי ראייה שאינם חודרניים. המונח אופטומטריה משלב את המילים היווניות “אופטוס” שפירושה עין או ראייה, ו”מטריה” שמשמעותה מדידה. האופטומטריסטית מאבחנת ואומדת את מצב הראייה של המטופל או המטופלת ומעניקה את הפתרון המיטבי עבור כל מצב, בין אם מדובר בהתאמת משקפיים, עדשות מגע, משקפי מולטיפוקל ועוד.

לעומת זאת, רופא עיניים הוא  בוגר לימודי רפואה כללית אשר עבר התמחות ספציפית ברפואת עיניים. רופא העיניים מוסמך לאבחן ולטפל בפציעות בעין, מחלות ומצבים שונים בעיניים. הרופא יכול לבצע ניתוחי עיניים ולהעניק טיפול מתאים למחלות עיניים במסגרת תחום ההתמחות שלו.

ארזה פרוכטר אופטומטריסטית במרכז הארץ פועלת בתור הקשר הישיר בין המטופלים לרופאי העיניים. במסגרת הבדיקה, במידה ומתגלה חריגה כלשהי מהנורמה, היא תפנה אתכם להמשך טיפול רפואי אצל רופא עיניים. התפקיד המרכזי והחשוב של אופטומטריסטית במרכז הארץ הוא להעניק את המענה הטוב והמדויק ביותר בכל הנוגע לבעיות של תפקודי ראייה.

השאירו את בריאות העיניים שלכם בידיים מקצועיות

לימודי אופטומטריה מצריכים ידע רב וניסיון בתחום. אופטומטריסטים אשר עובדים בצמוד לרופא עיניים מוגדרים בתור אופטומטריסטים קליניים. ארזה פרוכטר אופטומטריסטית במרכז הארץ תסייע לכם לקבל את האבחון המדויק והמיטבי ביותר למצבכם. באמצעות אבחון נכון ניתן לבצע את הטיפול המתאים ביותר עבורכם. במסגרת עבודתה בקליניקה, ארזה שמה דגש על מקצועיות, איכות ויחס אישי לכל מטופל ומטופלת.

ארזה פוכטר אופטומטריסטית מומחה במרכז הארץ

ארזה פרוכטר מתמחה בהתאמה של משקפי ראייה מולטיפוקל ועדשות מגע. מבין תחומי התמחותה נמנים אבחון מצבים שונים והתאמת משקפיים ועדשות מגע למבוגרים וילדים. כמו כן, ארזה פרוכטר אופטומטריסטית במרכז הארץ מתמחה גם בבעיות ראייה מיוחדות ומחלות כגון קרטוקונוס, צילינדר גבוה, קטרקט, טיפול בפזילה ועוד. עם ארזה פרוכטר, בריאות העיניים שלכם תמיד מגיעה במקום הראשון. בקליניקה תקבלו שירות אישי מותאם במדויק למצבכם עם טיפול מיטבי ברמה הגבוהה ביותר.

כתיבת תגובה