כל כמה זמן יש לחדש טיפולי בוטוקס?

מי מאיתנו לא היה רוצה להיראות כמה שיותר צעיר? אומנם זה נכון שבעבר זו הייתה מנת חלקן של נשים בלבד, אך ככל שעוברות השנים גם הרבה גברים מוצאים את עצמם מגיעות אל רופאי עור, פלסטיקאים וקוסמטיקאיות כדי לעבור טיפולי יופי שונים.

נשמע לכם מוכר וגם אתם תוהים איך תוכלו להעלים את הקמטים וכיצד תחזרו להיראות צעירים יותר? אם כך, כדאי לכם לנסות את שיטת הבוטוקס, כי זה לא במקרה שבוטוקס מצליח כל כך בעולם כולו ובישראל בפרט. הדבר הראשון שצריך לדעת על טיפולים כאלה זו העובדה שהם חוקיים ומאושרים בישראל, שכן בוטוקס הוא חומר שלא פוגע בבריאות. לכן למעשה אין לכם סיבה לחשוש ואתם תראו שמהר מאוד, כבר אחרי הפעם הראשונה שתעשו טיפול כזה, לא תוכלו לוותר עליו יותר כי האפקט שלו מדהים.

מידע חשוב על הטיפול

ראשית, כדאי לדעת שכל אחד יכול להיות מטופל בבוטוקס אם מלאו לו יותר מ18. בפועל הנתונים מראים שרוב אנשים מגיעים החל מגיל 25 ועדיין מדובר על אחוזים ניכרים יותר של נשים לעומת גברים אך הנתון משתנה עם הזמן. באתר של ד"ר צבר יש מידע מורחב ומעמיק על הטיפול. שנית, חשוב להבין שאומנם רואים את תוצאות הטיפול מייד עם סיומו, אך הוא לא מחזיק לעד. משמעות הדברים היא שיהיה צורך לחזור על הטיפול ובדרך כלל מדובר על חזרה שצריך לבצע כל שלושה עד ארבעה חודשים. מה שכן, אנשים שכבר עברו הרבה טיפולי בוטוקס באזורים שונים בפנים יוכלו ליהנות מתוצאות הטיפול גם עד חמישה חודשים כך שבהחלט כדאי להתמיד בנושא. אם חששתם לרגע שהטיפול יהיה ארוך או כואב בוודאי תשמחו לדעת שזה לא כך, שכן מדובר על טיפול שלוקח בין 5 ל 10 דקות ואינו כולל כאבים משום סוג.

בוטוקס יכול לתרום באמצעים לא פולשניים ולחסוך ניתוחים כמו הרמת גבות. לדחות בכמה שנים ניתוח מתיחת פנים. ניתוח הרמת עפעפיים וכו' .

אולי הדבר הבא שיעניין אתכם האם זה משתלם – התשובה היא תלוי, מאד תלוי מה הערך של הטיפול עבורכם. מידע נוסף בדיוק בנושא הזה נכתב לא מזמן באתר כלכלה.

לבחור את המטפל המתאים

רגע לפני שאתם רצים לעשות בוטוקס אצל כל אדם שמציע להזריק לכם, כדאי יהיה לבדוק לעומק אל מי אתם פונים ומה בדיוק מציעים לכם. הנטייה של כולנו היא לברר תחילה כמה זה יעלה לנו, אך חשוב לא פחות להבין האם מדובר על רופא שלמד את התחום, האם הוא מנוסה? האם המטופלים האחרים ממליצים עליו בחום? כל המידע הזה חשוב וניתן לברר אותו בקלות אונליין, אז למה אתם מחכים? אחרי טיפולי הבוטוקס לא רק תיראו יותר טוב אלא גם תרגישו נפלא עם עצמכם והאנרגיות שאיבדתם במהלך השנים תתחדשנה במהירות.

 

כתיבת תגובה